Bestellen en bezorgen

Hoe plaats ik een bestelling?


Bestellen bij Waterfilterexpert.nl doe je eenvoudig door in te loggen met je account en de onderstaande stappen te volgen. Heb je nog geen account? Maak deze dan eerst aan via inloggen/registreren. Het is ook mogelijk om zonder account te bestellen.


Stap 1. Plaats je artikel(en) in het winkelmandje;

Stap 2. wanneer je klaar bent met winkelen, controleer je de bestelling;

Stap 3. vervolgens ga je naar bestelling afronden;

Stap 4. controleer je persoonlijke gegevens en wijzig indien nodig je afleveradres;

Stap 5. wanneer al je gegevens kloppen, klik je op betalen;

Stap 6. kies op welke manier je wilt betalen en klik op bestelling plaatsen;


Alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW.


Wanneer ontvang ik mijn bestelling? 


Als je op een werkdag (maandag t/m vrijdag) voor 17.00 uur hebt besteld en je betaling is ontvangen, wordt je bestelling dezelfde dag verzonden*. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst en betaald, worden op maandag verzonden. Je ontvangt altijd een bevestiging zodra je bestelling verzonden wordt. In deze laatste e-mail vind je ook een Track & Trace code van PostNL, zodat je zelf kunt nagaan wanneer je je bestelling ontvangt. Het kan zijn dat bestelling door jouw brievenbus kan en het dus geen pakketpost is, dan ontvangt je ook een Track & Trace code.


Wat zijn de verzendkosten? 


Bij bestellingen boven de €20,- betaalt u geen verzendkosten! Bedraagt u bestelling minder dan €20,- dan rekenen wij €5,95 aan verzendkosten. Dat geldt voor bestellingen vanuit Nederland, België of Duitsland. Dus bestelt u bij ons boven de €20,- dan nemen wij de verzending voor onze rekening. Dat is de service van Waterfilterexpert.nl!


Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?


Heb je een bestelling geplaatst, maar kom je er later achter dat je toch een ander product nodig heeft of iets aan jouw bestelling toe wilt voegen? In de meeste gevallen is dat geen probleem.

Uiteraard kunnen we jouw bestelling alleen wijzigen wanneer deze nog niet verzonden is. Heeft jouw bestelling de status ’in behandeling’? Dan kunnen we jouw bestelling eenvoudig voor jouw wijzigen. Neem direct telefonisch contact op met onze klantenservice of stuur (buiten kantooruren) een ticket via het contactformulier.

Heeft jouw bestelling inmiddels de status ’verzonden of voltooid’ bereikt? Dan is jouw bestelling al verzonden en is het helaas niet meer mogelijk om de bestelling te wijzigen. Uiteraard kan je jouw bestelling bij ons wel zonder problemen snel en eenvoudig ruilen of retourneren.


Intracommunautaire leveringen (verkopen buiten Nederland)


Zakelijke aankopen binnen de EU

Doet u zakelijke aankopen bij Waterfilterexpert.nl en betaald jouw bedrijf BTW buiten de Nederlandse grenzen? Dan is het mogelijk intracommunautair bij ons te kopen. Je betaald dan bij ons geen BTW. Wij hebben dan jouw bedijfsgegevens, BTW-nummer en persoonlijke gegevens nodig om de bestelling in orde te maken.

In het geval van intracommunautaire aankopen bij waterfilterexpert.nl dien je jouw bestelling via e-mail op te geven. Je ontvangt vervolgens een factuur per mail. Je krijgt de goederen (na vooruitbetaling) opgestuurd. De goederen dienen altijd aan jou te worden verstuurd daar er een bewijs nodig is dat de goederen daadwerkelijk Nederland uit gaan.


*)
- De bezorgtijd gelden vanaf het daadwerkelijk versturen van uw bestelling en dus niet gerekend vanaf de datum waarop u de bestelling plaatste.
- Bovendien: zondag en feestdagen tellen niet mee.
- Wij zijn sterk afhankelijk van de bezorgdienst.
- Alle genoemde levertijden zijn slechts een indicatie en hieraan kunnen dan ook geen rechten aan worden ontleend.