Uw wachtwoord wijzigen
Beste Klant,
Afgelopen week (14-18 april) hebben wij een extra intensiteit en hoeveelheid aanvragen op onze server ondervonden van kwaadwillende. Door deze massale benadering krijgt het netwerk het zwaar en hebben wij direct extra maatregelen genomen om dit beperken.
Uit voorzorg hebben wij ook vandaag alle wachtwoorden van de Waterfilterexpert* klantenaccounts gereset. Dit betekent dat u op dit moment de onderstaande stappen moet uitvoeren om een nieuw wachtwoord aan te vragen voor uw Waterfilterexpert account:
1. Ga naar www.waterfilterexpert.nl
2. Klik op inloggen (rechtsboven)
3. Klik op wachtwoord vergeten
4. Vul uw e-mailadres in van uw klantaccount
5. U ontvangt een e-mail met link om een nieuw wachtwoord aan te vragen. (ontvangt u deze niet controleer voor de zekerheid uw SPAM box)
We vinden het zeer vervelend indien u als klant hinder heeft ondervonden van deze aanval. Het onderwerp staat hoog op de agenda en daarom dat wij u direct berichten bij de kleinste issue.
Met vriendelijke groet,
Waterfilterexpert team
ps. Deze e-mail kunt u ook nalezen op onze website www.waterfilterexpert.nl/wachtwoord-wijzigen
* dit geldt ook voor de websites: Afzuigkapfilterexpert, Douchefilterexpert, Doultonexpert, Koelkastfilterexpert, Koffiefilterexpert en Osmosefilterexpert.